دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

کلمات کلیدی

پاورپوینت دانشگاهی

پاور پوینت دانشگاهی

نمونه پاورپوینت دانشگاهی

پاورپوینت

پاور پوینت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی متوسطه

دانلود طرح جابر در مورد زمین شناسی

دانلود طرح جابر با موضوع زمین شناسی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیران متوسطه

دانلود پیشنهاد کوتاه فرم های ارزشیابی X

دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلمان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیرستان

نمونه پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی رایگان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

نمونه برنامه کلاسی متوسطه طبق کرونا

نمونه برنامه هفتگی متوسطه اول برای کرونا

دانلود برنامه کلاسی معلم براساس کرونا متوسطه اول و دوم

برنامه کلاسی پایه برای وضعیت قرمز

برنامه کلاسی دبیران طبق کرون

برنامه کلاسی دانش آموزان برای وضعیت قرمز

برنامه کلاسی ابتدایی طبق کرونا

برنامه هفتگی وضعیت کرونا برای معلمان

برنامه هفتگی متوسطه اساس کرونا

نمونه سوالات رتبه بندی مدیران

نمونه سوالات آزمون رتبه بندی مدیران سوالات رتبه بندی معلمان

نمونه سوال رتبه بندی مدیران

سوالات رتبه بندی مدیران مدارس

سوالات آزمون رتبه بندی مدیران

سوالات

  • ۰
  • ۰

همکاران عزیز پیشنهاد با تایید مدیر آموزشگاه و معاونان در فرم های ارزشیابی میتواند برای هر مورد 2 امتیاز داشته باشد

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیران متوسطه

در قالب ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات 4 مورد

تعداد نکات و پیشنهادات 19 مورد

ویژه کلیه دبیرا متوسطه  

قسمتی از پیشنهاد

اینکه یک معلم مطالب درسی را کاملا بلد باشد برای تدریس کفایت نمی‌کند بلکه یک معلم بایستی شناخت خوبی از استعدادها و تجارب گذشته و نیز نیاز‌های کسانی را که می‌خواهد آموزش بدهد داشته باشد اولین نکته‌ای که باید گفته شود این است که موقعیت ما در حال حاضر چیست و قرار است به کجا برسیم توجه داشته باشیم که رسیدن به مقصد بایستی باتفاق دانش‌آموزان باشد.

2- زمانی که معلم یک محیط امن برای فراگیران فراهم نماید فراگیران قادر به انجام ریسک هستند.

اگر معلم یک فضای مناسب  برای دانش‌آموزان ایجاد نماید استعدادها و قابلیت‌های دانش‌آموزان شکوفا می‌گردد. بنابراین نگاه تحقیرآمیز به پاسخ‌های غلط نیز از سوی معلم عواقب بدی را بدنبال دارد زیرا قدرت بیان موضوعات و دیدگاه‌های آنان را کاهش می‌دهد لذا بایستی به تمامی عکس‌العمل‌ها اعم از درست یا غلط با نگاه احترام برخورد شود. اگر این فضا فراهم شود قدرت ریسک‌پذیری دانش‌آموزان افزایش و استعدادهای آنان شکوفا می‌گردد.

3- مدرسان بزرگ هم اشتیاق و هم هدف‌داری را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند.

اختلاف بین مدرس خوب و یک مدرس عالی، تخصص آنان نیست بلکه مربوط به اشتیاق و علاقه آنان است و این اشتیاق مسری است. اگر معلم دارای علاقه و اشتیاق باشد دانش‌آموزان نیز اشتیاق و علاقه نشان می‌دهند. لذا یک فضای مناسب برای کار و فعالیت مشترک ایجاد می‌گردد



جهت دانلود کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی