دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

کلمات کلیدی

پاورپوینت دانشگاهی

پاور پوینت دانشگاهی

نمونه پاورپوینت دانشگاهی

پاورپوینت

پاور پوینت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی متوسطه

دانلود طرح جابر در مورد زمین شناسی

دانلود طرح جابر با موضوع زمین شناسی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیران متوسطه

دانلود پیشنهاد کوتاه فرم های ارزشیابی X

دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلمان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیرستان

نمونه پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی رایگان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

نمونه برنامه کلاسی متوسطه طبق کرونا

نمونه برنامه هفتگی متوسطه اول برای کرونا

دانلود برنامه کلاسی معلم براساس کرونا متوسطه اول و دوم

برنامه کلاسی پایه برای وضعیت قرمز

برنامه کلاسی دبیران طبق کرون

برنامه کلاسی دانش آموزان برای وضعیت قرمز

برنامه کلاسی ابتدایی طبق کرونا

برنامه هفتگی وضعیت کرونا برای معلمان

برنامه هفتگی متوسطه اساس کرونا

نمونه سوالات رتبه بندی مدیران

نمونه سوالات آزمون رتبه بندی مدیران سوالات رتبه بندی معلمان

نمونه سوال رتبه بندی مدیران

سوالات رتبه بندی مدیران مدارس

سوالات آزمون رتبه بندی مدیران

سوالات

  • ۰
  • ۰

ارائه پیشنهاد بامو ضوع ارزشیابی توصیفی چگونه می توان ارتباط عمیق با دانش آموزان برقرار کرد

تعداد صفحات 2 صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از پیشنهاد

طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی 82-81 اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید(محمد حسن مقنی زاده،1381). اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است.هدف ارزشیابی خدمت به آموزش است، نه در کمین نشستن برای غافلگیر کردن دانش آموز و محک زدن او با معیار آنچه «نمی داند» فرهنگ موفقیّت رامی توان با کاربرد روش صحیح در آموزش و ارزشیابی بر فضای کلاس غالب کرداطّلاعات حاصل از سنجش و ارزشیابی مستمر هر دانش آموز باید به این پرسش معلم پاسخ دهد که این دانش آموز درکجا قرار دارد و من برای پیشرفت او چه میتوانم بکنم؟ نه اینکه معلم نتیجه گیری کند که مثلاً این دانش آموز زیرحد متوسط یا کند ذهن یا تیزهوش است. « ارزشیابی توصیفی»الگوی جدیدی است که تلاش می نماید زمینه ای را فراهم سازد تا دانش آموزان در کلاس درس با شادابی و نشاط بهتر و بیشتر و عمیق تر مطالب درسی را یاد بگیرند. بنابراین، به جای توجه افراطی به آزمون های پایانی و نمره، روند یاددهی و یادگیری را در طول سال تحصیلی مورد توجه قرار می دهد و در راستای این توجه، رشد عاطفی و اجتماعی و حتی جسمانی دانش آموز را نیز در نظر می گیرد. این طرح با هدف بهبود کیفیت یادگیری و یاددهی و افزایش بهداشت روانی محیط یاددهی و یادگیری، تغییرات اساسی را در نظام ارزشیابی فعلی پیشنهاد نموده است. از جمله تغییر مقیاس فاصله ای(۰تا۲۰)به مقیاس ترتیبی، تغییر ساختار کارنامه و تبدیل آن به کارنامه توصیفی تحت عنوان گزارش پیشرفت تحصیلی، تغییر و تنوع بخشی به ابزارها و روش های جمع آوری اطلاعات از وضعیت تحصیلی دانش آموز، مانند: پوشه کار، آزمون های عملکردی، فهرست وارسی و برگ ثبت مشاهدات، تغییر در رویکرد کلی ارزشیابی از ارزشیابی پایانی به ارزشیابی تکوینی و فرآیندی تغییر در مرجع تصمیم گیرنده در ارتقای دانش آموزان. در این طرح، به جای امتحانات پایانی، معلم و شورای مدرسه، مرجع صاحب صلاحیت تصمیم گیری تعیین شده اند


جهت دانلود کلیک کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی