دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

کلمات کلیدی

پاورپوینت دانشگاهی

پاور پوینت دانشگاهی

نمونه پاورپوینت دانشگاهی

پاورپوینت

پاور پوینت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی متوسطه

دانلود طرح جابر در مورد زمین شناسی

دانلود طرح جابر با موضوع زمین شناسی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیران متوسطه

دانلود پیشنهاد کوتاه فرم های ارزشیابی X

دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلمان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دبیرستان

نمونه پیشنهاد ارزشیابی

دانلود پیشنهاد ارزشیابی رایگان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی

نمونه برنامه کلاسی متوسطه طبق کرونا

نمونه برنامه هفتگی متوسطه اول برای کرونا

دانلود برنامه کلاسی معلم براساس کرونا متوسطه اول و دوم

برنامه کلاسی پایه برای وضعیت قرمز

برنامه کلاسی دبیران طبق کرون

برنامه کلاسی دانش آموزان برای وضعیت قرمز

برنامه کلاسی ابتدایی طبق کرونا

برنامه هفتگی وضعیت کرونا برای معلمان

برنامه هفتگی متوسطه اساس کرونا

نمونه سوالات رتبه بندی مدیران

نمونه سوالات آزمون رتبه بندی مدیران سوالات رتبه بندی معلمان

نمونه سوال رتبه بندی مدیران

سوالات رتبه بندی مدیران مدارس

سوالات آزمون رتبه بندی مدیران

سوالات

  • ۰
  • ۰

دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلم پایه سوم دبستان

شش عدد پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه سوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس سوم ابتدایی که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 5 پیشنهاد فقط 5 هزار تومان - تعداد صفحات هر پیشنهاد و موضوع آن در زیر آمده است :

1 - شیوه ای مناسب برای یادگیری ضرب به فراگیران سوم دبستان (تعدادصفحات 5 )

2 - پیشنهادهای مناسب برای تدریس فارسی سوم ابتدایی(تعداد صفحات 7 )

3 - چگونگی استفاده از روش بحث گروهی برای دروس سوم ابتدایی(تعداد صفحات 5 )

4 - چگونه یک تدریس حرفه ای در پایه سوم ابتدایی داشته باشیم؟(تعداد صفحات 5)

5 - پیشنهاداتی جهت کنترل ، ارزیابی و بازخورد  تکالیف (تعداد صفحات 3 )

6-شیوه ای مناسب برای یادگیری ضرب به فراگیران سوم دبستان تعداد صفحات 2)

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

چندخط از مقدمه پیشنهاد

وجوددارد.امّا ازمیان این روش ها،روشی مناسب است که برمبنای علمی استوار باشد.وازیکی از دیدگاه های جدیدتعلیم وتربیت وروان شناسی تبعیّت نمایدکه به دوموردجدیدآن اشاره می شود:

1-  روش شهودی:(مکاشفه ای- حسی):اگر دانش آموز درموقعیت یادگیری قرارگیرد،ذهنش بیشتر به کار می افتدو با دریافت یک کلیّت ازهر چیزی، به شناسایی اجزاء مبادرت می کند.که دراین جا،اصل های؛ مشابهت،مجاورت،تضاد وکلیّت،یادگیری فراگیر را تسریع می نماید. مانندمعرّفی اشکال هندسی ودستورمحاسبه ی محیط ومساحت آن.(نظریه ی گشتالت)


جهت دانلود کلیک کنید


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی